»Tako imenovani 'home life data', kot je ta koncept poimenovala Veronica Barassi, nabira veliko stvari, od podatkov o tem, kje živite, o posebnostih, tudi biometrični podatki se včasih zbirajo.«
»Gre za črpanje podatkov iz različnih medijskih kanalov in njihovo transfiguracijo.«
»Gre za to, da odpiramo vrata tudi ob nenavadnih urah, zato da se obiskovalcem ponudi neko drugo doživetje in da se muzeji odzovejo na aktualni čas.«
»To je obračanje toka časa. Ali to, da sploh smo zdaj tukaj, ne pomeni, da se nikoli ni zgodilo?«
»Sprašujem se, kako naj podam idejo, da bolj pripadaš zelenjavnemu kraljestvu kot pa živalskemu. Nikoli prej še nisem čutil potrebe, da koga naslikam na tak način. Nenavadno je, kajne? Ampak mislim, da je pravilno. Predstavlja tebe.«
»Sicer pa je ta projekt pomemben tudi zaradi mednarodnega sodelovanja med Hrvaško, Avstrijo, Italijo, Slovenijo in Romunijo, saj dokazuje, da lahko živimo skupaj, in če je le mogoče, tudi v miru.«
»Na testnih predvajanjih smo videli, da se ljudje najprej sprostijo in ob filmu smejijo, potem pa jih 'udarimo na kepo' s čustvi; ne preostane jim drugega, kot da se zjočejo.«
»Glavna ideja je bila ta, da smo šele takrat, ko pokažemo svojo krhkost in svojo nemoč, v resnici močni.«
»Ko sem nato čez nekaj časa, kot videospot, posnela zgodbo o transženski, se je vse nekako zaokrožilo in vedela sem, da je to zgodba, ki jo moram spraviti v življenje.«
»To je domišljijska podoba, kar – to moram poudariti – velja za vsako umetniško delo. V resnici ne vemo veliko o tem, kakšna je bila na videz. Kip mora ujeti njenega duha.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju